Op dit blog wil ik laten zien ,wat er zoal afspeelt in Zweden, op het gebied van kunst en handwerk.

vrijdag 19 augustus 2016

Ingegerd Bergwall " RAINBOW ROOM " in Ljusne


In Augustus 2016 was ik met mijn vriendin Ellen naar deze tentoonsteling in Ljunse, van de textiel kunstenares Ingegerd Bergwall 75 jong.
Deze tentoonstelling geeft weer wat Ingegerd de afeglopen 20 jaar gemaakt heeft.


Kom kijk en geniet mee!


Textilkonstnären Ingegerd Bergwall firar 75 år med utställningen "Rainbow Room med De resande behåarnas systerskap", som omfattar de senaste 20 årens skapande.







 Fijne dag allemaal groetjes uit Zweden

1 opmerking:

  1. Prachtig werk ! Leuk dat je vriendin er ook was!
    Jammer dat ik niets meer van je zie op je blog , ik zit niet op Facebook....

    BeantwoordenVerwijderen