Op dit blog wil ik laten zien ,wat er zoal afspeelt in Zweden, op het gebied van kunst en handwerk.

maandag 18 mei 2015

Johanna Faber, textiel uit Holland (Söderhamn)

 Ik borduur mijn hele leven al, dit voor mij is een soort therapie, en in de loop der jaren , heb ik vele dingen uitgeprobeerd, en van een eenvoudig kruis-steekje, zijn er vele verschillende soorten steken gevolgd en gequilt.(dit is mijn web-site waar al mijn handwerk opstaat)


Mijn eerste tentoonstelling van mijn werk, was 2014 in Veldhoven bij het ECQ.


Gevolgd in 2014 in Söderhamns kunstronden in Kvarnen.




Vaak komen er nu groepjes dames op studie bezoek,dit was een brei-groepje uit Bergvik

Dit was in Ockelbo in 2015.



En dit was bij de Hemsljöden vereniging in Söderhamn.

Tentoonstelling in Bergby 2015 -11-06





Ik reis altijd met mijn koffertje met handwerk , dat als ik een winkel zie , dat ik daar vraag of ze geïnteresseerd zijn mijn werk, en dan laat ik dat zien, en probeer zo , te kijken of ik ergens een uitnodiging kan krijgen om te komen praten over mijn werk.

Fijne dag allemaal groetjes vanuit Zweden


2 opmerkingen:

  1. Ziet er super mooi en overzichtelijk uit Joke.... Geweldig idee om dit op deze manier te archiveren en zo leuk om inspiratie op te doen.... Dank je wel voor je moois en gefeliciteerd met dit nieuwe blog.
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om al die verbaasde en geïnteresseerde gezichten te zien genieten van jouw kunde! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen